::..İgRa..::

Oku.! Yaradan Rabbinin Adıyla Oku...!
 
AnasayfaAnasayfa  igra Blogigra Blog  PortalliPortalli  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 

FORUMUMUZ DEVAM ETSİN Mİ??????????
***ETMESİN.
0%
 0% [ 0 ]
***ETSİN.
88%
 88% [ 7 ]
***BİRAZ DAHA DEĞİŞİKLİK YAPIN.
12%
 12% [ 1 ]
***SAYFANIZI DEĞİŞTİRİN.
0%
 0% [ 0 ]
Toplam Oylar : 8
 

YazarMesaj
NURUSEMU77
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 1329
Kayıt tarihi : 25/09/07

MesajKonu: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   C.tesi Nis. 19, 2008 8:49 am

flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower

BU GÜZEL FORUM AİLESİNİNİ,BİZLERE KAZANDIRAN,BY_VOLKAN EMEĞİNDEN DOLAYI
AYIN ÜYESİ SEÇİLMİŞTİR.TEBRİK EDERİZ.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİZ.KUTLAMALARINIZI BURADAN YAPABİLİRSİNİZ.


flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower

_________________
/!\ BÜYÜK SIÇRAYIŞI GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEYEN... BİR KAÇ ADIM GERİYE GİTMEK ZORUNDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
igra
Genel Yönetici
Genel Yönetici


Mesaj Sayısı : 2881
Yaş : 43
Job/hobbies : madem ölüm tek bir defa gelecek,,,ODA neden ALLAH için olmasın...
Kayıt tarihi : 11/08/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   C.tesi Nis. 19, 2008 9:44 pm

slm slm slm slm

Tebrikler yakışıklım birde burda (forumda) daha sık görsek iyi olacak....Neyse dersler bitince devam edersin Wink Wink Wink A.E.OL Rabbim her daim yolunu açık etsin inş..


Not:
Okuldada akıllı ol kızdım Gözüm üzerinde AL SANA

_________________

"Ey ızdırap, anladım ki her şey seninle Sen Hakk'a giden yollarda vuslata vesile..
" Vuslat, hudutları "keşke" ile başlayan "ama" ile biten bir uzak diyar artık...
biz yalancı nazarlara kanıp gönüllerin tefsirinde hata ettik...

unuttuk sabır imbiklerinde bekleyiş damıtmayı vefasızlığa yenik düştük...









Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://igra.1forum.biz
muco1649
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 746
Yaş : 41
Nereden : Bursa
Kayıt tarihi : 16/08/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Paz Nis. 20, 2008 12:07 am

Nisan ayı şeref üyeliğini kutlar, Başırılarla dolu İmanlı ve Mutlu bir yaşam dilerim..... bıravo ALKIŞ slm

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TOPRAK
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 804
Kayıt tarihi : 05/10/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Paz Nis. 20, 2008 3:15 pm

igra demiş ki:


Not:
Okuldada akıllı ol kızdım Gözüm üzerinde AL SANA



hehhehehhehe:D:Very Happy:D:D:D:Very Happy:D:D VOLKAN DİKKAT ET KENDİNE:D:D:Very Happy:D



BU ARADA NİSAN AYI ŞEREF ÜYELİĞİNİ KUTLARIM KARDEŞİM.... çiçek7
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
igra
Genel Yönetici
Genel Yönetici


Mesaj Sayısı : 2881
Yaş : 43
Job/hobbies : madem ölüm tek bir defa gelecek,,,ODA neden ALLAH için olmasın...
Kayıt tarihi : 11/08/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Paz Nis. 20, 2008 7:43 pm

king king king king Bencede dikkat etsin benden korkulur 12 12

_________________

"Ey ızdırap, anladım ki her şey seninle Sen Hakk'a giden yollarda vuslata vesile..
" Vuslat, hudutları "keşke" ile başlayan "ama" ile biten bir uzak diyar artık...
biz yalancı nazarlara kanıp gönüllerin tefsirinde hata ettik...

unuttuk sabır imbiklerinde bekleyiş damıtmayı vefasızlığa yenik düştük...









Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://igra.1forum.biz
TOPRAK
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 804
Kayıt tarihi : 05/10/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Paz Nis. 20, 2008 8:01 pm

valla haklısın ....çocuğa iki ay yasak koyduğunu daha dün gibi hatırlarım:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NURUSEMU77
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 1329
Kayıt tarihi : 25/09/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Ptsi Nis. 21, 2008 10:31 pm

ne o kankalar buluşmuşunuz.....ama volkana dokunmayın.... Very Happy

volkan korkma teyzem sen,nurusemu teyzen senden yana.....boşver anneyi ben idare ederim..... Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
/!\ BÜYÜK SIÇRAYIŞI GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEYEN... BİR KAÇ ADIM GERİYE GİTMEK ZORUNDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
TOPRAK
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 804
Kayıt tarihi : 05/10/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Salı Nis. 22, 2008 3:52 pm

valla ablam kardeşim senin yanına geldiği zman annesine aslan kaplan kesilir kusura kalma tek kaldıklarında da miyav kesilir:D

igra ablam alır o'nun hesabınıVery Happyİgra ablamı iyi tanırım...çocuğa iki ay bir çok kısıtlama getirir:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NURUSEMU77
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 1329
Kayıt tarihi : 25/09/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   C.tesi Nis. 26, 2008 7:18 pm

gelecek önemliyse kısıtlama getirilir tabii.bu konuda kankiden yanayım....toprak....

_________________
/!\ BÜYÜK SIÇRAYIŞI GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEYEN... BİR KAÇ ADIM GERİYE GİTMEK ZORUNDADIR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
muco1649
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 746
Yaş : 41
Nereden : Bursa
Kayıt tarihi : 16/08/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Paz Nis. 27, 2008 7:00 am

NURUSEMU77 demiş ki:
gelecek önemliyse kısıtlama getirilir tabii.bu konuda kankiden yanayım....toprak....
Aynen katılıyorum..Volkancım kusura bakma..Bizler okumamanın ezikliğini yaşadıkça sevdiklerimizin aynı duyguyu yaşamasını istemeyiz...Sen anladın onu..... bıravo slm

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ßy_wolqan
Genel Yönetici
Genel Yönetici


Mesaj Sayısı : 309
Yaş : 26
Nereden : Yalova
Job/hobbies : Olduğun Gibi Görün
Kayıt tarihi : 14/08/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Paz Nis. 27, 2008 10:38 pm

S.a öncelikle nurusemu ablama tşk ederim beni layık gördükleri için .....Güzel dilekleriniz ve temennleriniz içinde teşeküler slm Haklısınız sizlere layık olmaya çalışacağım inş...sağol




sağol Gelelim diğer konuya...Anneciğim onur üyesimi oldum köle izauramı bilemedim ama ?Heralde değerli üyelerde sopayla değnekle karşılanmaz? Bu bana has bir karşılma diye düşünüyorum diğer üyelerimiz korkmasın 12 12 12 A.E.OL UN:356: slm aaaa aaaa aaaa

_________________
Sıkılıyorsan Ctrl + w Bas ve Eğlen Razz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
şevval,dua_54
Aktif Üye
Aktif Üye


Mesaj Sayısı : 97
Nereden : sakarya
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Paz Mayıs 25, 2008 1:17 pm

Tebrik ederim.......... başarılar dilerim... gül
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
igra
Genel Yönetici
Genel Yönetici


Mesaj Sayısı : 2881
Yaş : 43
Job/hobbies : madem ölüm tek bir defa gelecek,,,ODA neden ALLAH için olmasın...
Kayıt tarihi : 11/08/07

MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Cuma Haz. 11, 2010 10:38 am

Doğru söylemişsin oğlum bu sana özel karşılamaydı...

_________________

"Ey ızdırap, anladım ki her şey seninle Sen Hakk'a giden yollarda vuslata vesile..
" Vuslat, hudutları "keşke" ile başlayan "ama" ile biten bir uzak diyar artık...
biz yalancı nazarlara kanıp gönüllerin tefsirinde hata ettik...

unuttuk sabır imbiklerinde bekleyiş damıtmayı vefasızlığa yenik düştük...









Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://igra.1forum.biz
Sponsored content




MesajKonu: Geri: NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............   Bugün 1:33 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
NİSAN AYI...ONUR ÜYESİ BY_VOLKAN.............
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Onur Koç-Kıyamet Kopacak
» onuR koÇ kimdiR?? FotoLaRıı... özqecmişi...
» hip hop - sean paul - feel allright (remix dj onur)
» tavsiye ettiğiniz kitaplar

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
::..İgRa..:: :: Forum Kuralları :: AYIN ÜYESİ...-
Buraya geçin: